Google реклама, която носи резултати
Google реклама, която носи резултати.

Дигитална агенция за резултатно ориентиран маркетинг, със специализация във Google Ads.

Увеличете максимално възвръщаемостта на инвестициите си. Дигитална маркетингова агенция с над 4 милиона лева опит в рекламни разходи и Google Партньор. Ние сме уверени в способността си да издигнем вашата онлайн маркетингова стратегия на професионално ниво.

гугъл реклама направена от професионалисти

Реклами в Гугъл

Средно откриваме, че 68% от разходите за реклама в Google Ads са пропилени.

Нашият екип от сертифицирани специалисти идентифицира тези пропуски, за да можем бързо да се намесим и да ги коригираме.

Съчетахме силата на машинното обучение и критичното мислене в работеща формула, за да стимулираме както ефективността, така и растежа на вашите кампании в Google Ads.

Ако се съмнявате, доверете се на най-добрите

Като част от програмата Google Partners, нашата агенция има достъп до широк набор от предимства.

Промоционални оферти

Предимства на програмата Google Partners – Промоционална оферта, с която можем да предложим на нови клиенти в Google Ads 700 лева кредит за реклама.

Постигане на максимални резултати

Възползвайте се от установените отношения между Metrix и Google и използвайте способността ни да постигаме дългосрочен успех.

Обучения и статистика

Експертите на Metrix са запознати с най-актуалната информация за продуктите на Google Ads и знаят как ефективно да настройват и провеждат кампании, така че Вие да можете да се съсредоточите върху бизнеса си.

Експертиза

Сертифицирането е професионална акредитация, която Google изисква, за да има една агенция партньорски статус. Екипът ни ежегодно подлежи на професионални изпити, които демонстрират компетентност в рекламирането в Google и рекламните мрежи: Googlе Search, Google Display, Google Shopping, Youtube.

Мрежа за търсене

Благодарение на милиардите ежедневни търсения с Google, рекламите в мрежата за търсене гарантират, че потенциалните клиенти забелязват марката Ви.

Дисплейна мрежа

Дисплейните реклами могат да Ви помогнат да популяризирате бизнеса си сред 90% от потребителите на интернет по целия свят.

YouTube реклама

Представяйте бизнеса си пред нови аудитории с ангажиращи видеокампании в YouTube, на милиони уебсайтове, на мобилни устройства и в приложения.

Google Shopping

Продавайте продуктите си на купувачи, които търсят това, което предлагате, независимо дали са у дома, в движение, или в магазина.

Нашата методология за реклама в Google

Оптимизиране

Google Ads изисква постоянна оптимизация. С нашата компетентност като партньорска агенция на Google, ние управляваме вашите кампании и предприемаме всички необходими стъпки за постигане на най-добри резултати.

Тестване

От реклами и целеви страници до стратегии за офериране и нови бета версии, ние обичаме тестването и ще дадем приоритет на тестовете, които виждаме, че ще окажат най-голямо влияние върху резултатите. Ние не вярваме в неуспешни експерименти, тъй като има ценни поуки от всеки тест. Без тези знания стратегията не би могла да се развие.

Анализиране

Ефективният, успешен маркетинг е изграден върху поредица от текущи тестове и оптимизации. Ние винаги тестваме нови идеи, разглеждаме по-голямата картина на данните и придвижваме вашия акаунт напред по начин, който надхвърля основното управление на „най-добрите практики“.

Услугите ни в действие

Предефинираме успеха на дигиталната
реклама за стотици компании

В партньорството си с нашите клиенти сме отдадени на стабилен и дългосрочен успех. За нас е важно да си сътрудничим, чрез споделена визия и единна цел, за да подкрепим вашата амбиция за растеж.

Какво казват клиентите ни

Инвестирайте в успеха на Вашия бизнес

Разкажете ни за Вашия бизнес още днес.

Често задавани въпроси

Какво е Google Ads?
Google Ads е рекламната платформа на Google със заплащане на клик (PPC), която позволява на бизнесите да рекламират във всички мрежи на Google. Най-популярният тип Google реклама са текстовите реклами в Мрежата за Търсене, при които потребителите плащат, за да се покаже тяхната реклама в горната част на страницата с резултати от търсачката (SERP) при търсения, подходящи за тяхната оферта.
Как работи Google Ads?
  • Google Ads работи под формата на аукцион, при който рекламодателите наддават за ключови думи - термините, които техните потенциални клиенти въвеждат в Google. Победителите в аукциона не се определят само от офертите за клик, което позволява и малки фирми да рекламират с равни условия.
  • Важна част са качественият рейтинг, който Google приписва на рекламите въз основа на тяхната уместност спрямо целевата ключова дума, изживяването на целевата страница и очакваната честота на кликване.
  • Уместността и качественият рейтинг също играят роля в кампаниите в дисплейната мрежа, където технологиите на AdSense се използват, за да се разбере какви реклами и на кои страници да се показват в дисплейната мрежа на Google.
Какви са някои от най-добрите практики в Google Ads?
Ето някои общи най-добри практики за управление на Google реклама:
  • Филтрирайте неуместни кликове и търсения с отрицателни ключови думи.
  • Увеличете максимално релевантността във Вашите кампании за по-висок качествен рейтинг.
  • Повишете честотата на кликване със силни ключови думи, добри текстови реклами и правилна разпределение при структуриране на кампании/рекламни групи.
  • Редовно управлявайте и оптимизирайте Вашия акаунт.
Какво представлява качественият рейтинг в Google Ads?
Качественият рейтинг е резултат от 1 до 10, който Google дава на Вашите реклами, измервайки колко полезни са те за потребителите, към които са насочени. Тъй като Google се стреми да показва възможно най-подходящите и полезни реклами, колкото по-висок е Вашият качествен рейтинг, толкова по-големи са шансовете ви да спечелите челна позиция в рекламния аукцион. Още по-добре, високият качествен рейтинг води до:
  • По-ниски разходи – Google награждава рекламодателите с висок качествен рейтинг, като понижава тяхната цена на клик (CPC), което впоследствие може да намали цената ви за реализация.
  • Повече показвания – Когато имате висок качествен рейтинг, рекламите ви ще се показват по-често и на по-добри позиции. Можете да получите повече показвания, повече кликове и повече реализации, без да се налага да повишавате офертите си за клик.
Как да подобрите качествения рейтинг в Google Ads?
Вашият качествен рейтинг се определя от няколко фактора, включително уместност на рекламата спрямо ключовата дума и съответната целева страница, честота на кликване на рекламата, историческа ефективност на вашия акаунт и други. Но основната идея е да създадете реклами, които осигуряват възможно най-доброто изживяване при търсене чрез подобряване на вашите:
  • Релевантност на ключовите думи - Напишете реклами, които съответстват точно на намерението зад ключовите думи, към които са насочени и изградете стегнати рекламни групи, за да успеете.
  • Уместност на целевата страница - Уверете се, че съдържанието във Вашия сайт съответства на това на рекламата и улеснява вашите потенциални клиенти да открят точно това, което търсят.
  • Честота на кликване (CTR): Помислете внимателно какво се опитват да открият Вашите потенциални клиенти и оформете офертите и рекламния си текст така, че да отговарят на техните цели.

Може да е трудно да управлявате различните фактори, които допринасят за качествения рейтинг. Ние предлагаме набор от експертни решения и сертифицирани специалисти, които знаят как да подобрят вашия качествен рейтинг в Google.

Какво е добра честота на кликване (CTR) в Google Ads?
Честотата на кликване (CTR) измерва процента на кликванията, спрямо броя импресии (показвания). Ако рекламата ви има много импресии, но няма кликвания, ще имате нисък CTR, което намалява ефективността на вашите кампании. Колкото по-висока е Вашата честота на кликване, толкова по-добър е Вашият качествен рейтинг и рекламна позиция и толкова по-ниски са разходите ви.
Какво представляват негативните ключови думи в Google Ads?
Добавянето на отрицателна ключова дума към Вашата рекламна група или кампания в Google Ads гарантира, че рекламата ви няма да се показва при търсения, които не са уместни за Вашия бизнес. Отрицателните ключови думи във вашата кампания в Google Ads са от съществено значение, защото гарантират, че рекламите ви се показват пред най-квалифицираната аудитория и че не губите пари за нежелани импресии и кликвания, които няма вероятност да донесат реализация. Намирането на отрицателни ключови думи и добавянето им към Вашия акаунт може да бъде труден и бавен процес, но трябва да се изпълнява редовно “почистване” на търсенията.
Какво прави една Landing Страница добра за Google Ads?
Висококачествените целеви страници са необходима част от добрия качествен рейтинг за Google реклама. Всичко трябва да бъде съобразено, за да помогне на потребителя да получи това, за което е кликнал върху рекламата (т.е. да извърши реализация). Има редица добри практики за целевата страница, но ето няколко ключови елемента за подобряване на качествения ви рейтинг и процента на реализация:
  • Сегментиране на ключови думи – Различните типове ключови думи трябва да отвеждат посетителите до различни целеви страници, които отговарят на намерението на потребителя.
  • Изчистен, атрактивен дизайн – Организирайте информацията си и се уверете, че е надеждна, професионална и съвместима с вашия бранд.
  • Ясно съдържание – Силно заглавие, подходящо за вашата ключова дума и завладяващи търговски, ценови и/или продуктови предимства.
  • Интуитивно потребителско изживяване – Кратки форми, интуитивна навигация и привличащ вниманието, изпъкващ и ясен призив за действие (Call to action).
Мога ли сам да настроя и управлявам кампании в Google Ads?
Всеки бизнес с уебсайт (който спазва политиките за Google реклама) и кредитна/дебитна карта може да рекламира в Google Ads. От стотици одити на рекламни акаунти обаче знаем, че повечето рекламодатели не са добре информирани как да създадат ефективни рекламни кампании, които да донесат реални резултати за бизнеса. Ето защо обичайно е добра идея да се доверите на специалисти. Metrix е дигитална маркетинг агенция със специализация в Google Ads и performance marketing, с цел възмонжно най-висока ефективност на всеки клик.
Защо да доверите вашата Google реклама на дигитална агенция Metrix?
Вярваме, че всяко добро партньорство се основава на прозрачна и откровена комуникация. ‍ Ние се грижим за бизнеса на клиентите като за наш собствен и се стремим да ви предоставим възможно най-добрите услуги. ‍ Ограничаваме претоварването на нашите специалисти, за да гарантираме качеството и грижите, които заслужавате. Доказани резултати - Генерирахме над 60 милиона в продажби, управляваме над 9 милиона за реклами, 80+ успешни проекти, 215% ср.ръст в приходите на нашите клиенти и 5 000+ проведени A/B тестове. Имаме данни и знаем кое работи.

Цялостно решение за управление на дигитална реклама

Дигитална агенция Metrix работи с вас, за да осигури персонализирани услуги за интернет маркетинг и план, който съответства на вашите уникални бизнес нужди. Ние се превръщаме в продължение на вашия екип, партньор, който разбира вашия пазар и цели, а не просто агенция, която изпълнява стратегии на сляпо.

В Metrix наблюдаваме кампаниите на нашите клиенти на дневна база и постоянно оптимизираме техните реклами и насочване, за да постигнем възможно най-висока доходност и най-ниски разходи. Ние разбираме как да използваме рекламните показатели, които имат най-голямо значение за бизнеса ви.