Блог за дигитален маркетинг

как да използвате видео рекламата

Как да използвате видео реклама, за да разкажете историята на вашия бранд и да ангажирате аудиторията?

В търсене на иновативни и работещи начини за ангажиране на аудиторията на преден план излиза видео рекламата. Видео маркетингът може да е точно това, от което се нуждаете, за да разкажете историята на бранда си и той, заедно с продуктите и/или услугите му, да бъде забелязан. Разбирането на видео рекламата

Прочетете повече »
как да таргетирате правилната аудитория

Как да таргетирате правилната аудитория за вашия бизнес в социалните мрежи

Социалните мрежи се превърнаха в мощен инструмент за всеки един бизнес, който иска да взаимодейства пряко със своята аудитория. Ефективността на маркетинга в социалните мрежи (SMM) обаче зависи от един ключов фактор: таргетирането на правилната аудитория. Без наличието на прецизно таргетиране всичките ви усилия (и средства) ще бъдат пропилени върху

Прочетете повече »
А Б тесване

Как да използвате А/В тестването, за да подобрите резултатите от вашите дигитални реклами

A/B тестването е специфичен процес в дигиталния маркетинг, който изисква внимателна планировка, изпълнение, анализ и оптимизация. Похватът е известен още като разделно тестване и ви позволява да направите сравнение между различни версии на рекламата за да определите коя от тях се представя по-добре. Употребата на А/В тестване позволява на бизнесите

Прочетете повече »
ремаркетинг

Значението на ремаркетинга за увеличаване на конверсиите и лоялността към бранда

Знаете ли, че чрез ремаркетинг е възможно да се увеличи броя на реализациите и лоялността на вашия бранд? Известен още разговорно и като пренасочване, ремаркетингът е мощна стратегия, която насочва потребителите, взаимодействали по някакъв начин с вашия бизнес, но които все още не са ваши клиенти. В следващите редове експертите

Прочетете повече »
Реклама във Фейсбук: Майсторски съвети за максимален ROI

Фейсбук реклама: Майсторски съвети за максимален ROI

Забелязали ли сте, че рекламата във Facebook може да бъде изумително ефективна за вашия бизнес? Със своята огромна аудитория, социалната мрежа е като златна мина за маркетолозите. Вие сте в социалната мрежа, за да се свързвате с приятели и семейство, нали? Но докато превъртате през новините и снимките, изведнъж виждате перфектно

Прочетете повече »

Cross-domain tracking: Какво е и нужно ли ни е?

Кръстосаното проследяване на домейни (cross-domain tracking) е една от по-сложните, объркващи и често неразбрани области на уеб анализа. То включва бисквитки, настройки за сигурност на браузъра и разбиране на цялостната ви стратегия за измерване. Понякога уеб анализаторите и маркетолозите могат да се впуснат в ненужни приключения, без да са наясно

Прочетете повече »

SEO или PPC: Кое е вярното решение?

Всеки маркетинг специалист би дал всичко в замяна на тайна формула, за да привлече повече трафик към сайта си и да увеличи продажбите. Резултатите в Google търсачката често са задължителен фактор за постигането на тези цели, но изграждането на правилна стратегия за присъствието ви в търсачките зависи значително от типа

Прочетете повече »

Имате нужда от професионална помощ?