Значението на ремаркетинга за увеличаване на конверсиите и лоялността към бранда

Знаете ли, че чрез ремаркетинг е възможно да се увеличи броя на реализациите и лоялността на вашия бранд? Известен още разговорно и като пренасочване, ремаркетингът е мощна стратегия, която насочва потребителите, взаимодействали по някакъв начин с вашия бизнес, но които все още не са ваши клиенти.

В следващите редове експертите на дигитална агенция Metrix Digital обясняват: Какво е значението на ремаркетинга и по какъв начин е способен да допринесе за конверсиите и лоялността към бранда.

Какво представлява ремаркетинга?

Ремаркетинг е дигитална маркетингова стратегия, която проследява активността на всички посетители на вашия сайт. Спрямо събраната информация показва насочени реклами в различни платформи – най-често социални мрежи, търсачки и други уеб страници, напомняйки на потенциалните клиенти за техното предишно взаимодействие с бранда.

Основната цел на ремаркетинга е повторното ангажиране на потребители, които веднъж са проявили интерес към даден продукт или услуга, но не са извършили действие като покупка или абонамент.

Увеличен брой конверсии чрез ремаркетинг: Как става това?

Понятието конверсия в сферата на дигиталния маркетинг е основно мерило за успеха на даден онлайн бранд. Най-общо това е броят на действията, извършени от потребителите, които спомагат за постигането на главната цел – продажби, популяризиране, абонамент и т.н.

Ето по какъв начин ремаркетингът позволява да увеличите конверсиите:

  • По-добро пренасочване

Ремаркетинг стратегията позволява на бизнеса да се насочи към конкретни сегменти от аудиторията посредством персонализирани послания. Чрез анализиране на потребителското поведение и сегментирането на аудиторията въз основа на нейните взаимодействия, ние от Metrix Digital разработваме подходящи реклами, които резонират с вашите потенциални клиенти.

Това е персонализиран подход, който е способен да увеличи значително вероятността от конверсия, тъй като на практика е много по-вероятно потребителите да взаимодействат с реклами, резониращи на техните специфични предпочитания и нужди.

  • По-малко пренебрегвания на добавени в количката артикули

Търсите решение как да стимулирате потребителите си да завършат процеса на покупка? Ремаркетингът е най-доброто решение за това.

Пренебрегването на количката е най-честото предизвикателство, пред което се изправят онлайн магазините. Ремаркетинговата стратегия напомня на потребителите за артикулите, които са добавили в количката, чрез показване на целенасочени реклами.

Чрез предлагането на допълнителни стимули като оферти с отстъпки и/или безплатна доставка от страна на вашия бранд можете да насърчите потребителите да се върнат и да завършат своята покупка. Тази стратегия ефективно възстановява броя на загубените продажби и повишава конверсията.

  • Изграждане на доверие и надеждност

Постоянното показване на бранд чрез реклами стимулира опознаването от страна на потребителите и изгражда връзка на доверие. Когато потенциален клиент многократно вижда реклами на дадена марка, това засилва нейното присъствие в съзнанието му и го кара да ѝ се довери.

Този подход води до по-висок процент на конверсията, тъй като потребителите започват да се чувстват по-уверени да направят покупка от брандове, които вече познават.

  • Улеснява достъпа на клиента до вашия бизнес

Ремаркетингът играе решаваща роля в насочването на потенциалните клиенти през различните етапи до извършването на покупката. Показването на насочени реклами в разнообразни платформи е способно да насърчи потребителите чрез повече информация и стимули.

Например потребител, който е посетил вашия онлайн магазин, но не е направил покупка ще вижда реклами, които подчертават предимствата на разгледаните продукти и положителни отзиви за магазина.

Изграждане на по-добра лоялност към бранда чрез ремаркетинг

Изграждането на лоялност от страна на потребителите към вашия бранд е най-сигурния начин за постигането на успех и стимулиране на редовните продажби. Можете да го постигнете чрез ремаркетинг посредством:

  • Предоставяне на персонализирано клиентско изживяване

Ремаркетинговата стратегия позволява на фирмите на създават персонализирано UX изживяване на своята аудитория. Адаптирането на реклами въз основа на потребителското поведение и предпочитания позволява на бизнеса да покаже, че е наясно с нуждите и интересите на своите клиенти.

Именно този персонализиран подход повишава значително нивото на удовлетвореност на клиентите и насърчава чувството на лоялност. Потребителите се чувстват оценени от бранда.

  • Непрекъсната ангажираност

За изграждането на лоялност към вашия бранд е необходима постоянна ангажираност с клиентите. Тя може да постигната чрез ремаркетинг. Чрез него се гарантира, че вашия бизнес ще продължи да бъде показван посредством персонализирано съдържание и ще остане предпочитан от вашите клиенти.

Непрекъснатата ангажираност предоставя на клиентите информация относно нови продукти или услуги, известява за актуални промоции и оферти, като по този начин насърчава повторните покупки и укрепва връзката с вашия бранд.

  • Засилено представяне на Вашето бизнес послание

Ремаркетингът е най-добрият подход, с който успешно ще засилите посланията и ценностите на своя бранд. Чрез предоставянето на последователни и персонализирани реклами, съответстващи на идентичността на марката ще създадете силно и запомнящо се влияние на своята аудитория.

Именно това засилено споделяне на идентичността ще стимулира клиентите да развият по-добра връзка с вашия бранд. От друга страна това увеличава вероятността да бъдете препоръчани и на други потребители.

  • Награди за лоялност

Ремаркетинг кампаниите могат да бъдат така планирани, че да възнаграждават лоялните клиенти посредством персонализирани оферти, отстъпки или ранно известяване за нови продукти на преференциални цени.

Агенция за дигитален маркетинг Metrix Digital изготвя работещи стратегии, които разпознават и оценяват лоялността на потребителите и ще ви позволят допълнително да укрепите връзката си с тях. Това не само насърчава броя на извършените повторни покупки, но и стимулира положителното възприемане на вашия бранд, което води до дългосрочна лоялност.

Практически съвети за ефективна ремаркетингова стратегия от Metrix Digital

Успешен ремаркетинг за вашия бранд? Ето как можем да го постигнем:

  1. Сегментиране на правилната аудитория

За да бъде максимално ефективен ремаркетингът е необходимо аудиторията да бъде правилно сегментирана въз основа на нейното поведение и взаимодействия.

Най-добрият начин да го постигнете е чрез създаването на различни списъци за ремаркетинг на потребители, които са посетили конкретни страници, добавили са артикули в количка или са завършили покупка.

Важно е рекламите да са правилно настроени, така че да отговарят на специфичните нужди и предпочитания на всеки отделен сегмент от потребители.

  1. Изработка на въздействаща реклама и послание

Успехът на ремаркетинговите кампании е тясно свързан с качеството на рекламата и посланието, което отправя тя. От ключово значение е рекламите да са визуално издържани и привлекателни, да бъдат кратки и с ясен призив за действие.

Маркетинговите експерти на Metrix Digital ви съветват да използвате завладяващи заглавия, убедителен тон и привлекателни визуални елементи. По този начин успешно ще привлечете вниманието на своята аудитория и ще я стимулирате да предприеме действия.

  1. Използване на реклами с ограничена честота

За да бъде ефективен ремаркетингът не е необходимо да бомбандирате потребителите си с прекомерни реклами. Това дори би довело до нежелани негативни ефекти.

Нашият съвет е да ограничите честотата на рекламните показвания на потребителите за определени периоди от време. Този подход предотвратява пренасищането с реклами и гарантира, че те ще останат въздействащи, без да се натрапват.

  1. Употреба на динамичен ремаркетинг

Динамичният ремаркетинг вдига нивото на персонализирането, чрез показване на реклами, които включват точните продукти или услуги, които потребителите разглеждат. Това е изключително полезен подход, който е способен да увеличи шансовете ви за конверсии и да насърчи потребителите да посетят вашия бранд отново.

  1. Редовни оптимизации

За да бъде ефективен, ремаркетингът се нуждае от непрекъснато проследяване и оптимизиране. Извършването на анализ върху ключови показатели като честота на кликване, процент реализация и възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS) спомага за идентифицирането на отделни области, които се нуждаят от промени.

Маркетинг специалистите на Metrix Digital ви съветват да коригирате периодично рекламното насочване, посланията и стратегиите за да увеличите максимално ефективността на вашите кампании.

Успешен ремаркетинг за вашия бранд с помощта на дигитална агенция Metrix Digital

Във висококонкурентната интернет среда всеки бизнес има нужда от правилната стратегия за да се открои успешно. Ремаркетингът е мощен инструмент, способен да увеличи броя на конверсиите и да стимулира лоялността към вашия бранд, ако се използва с правилната стратегия.

Ние от дигитална агенция Metrix Digital специализираме в изготвянето на силни ремаркетингови стратегии за широк кръг от бизнеси. Свържете се с нас и ние ще ви помогнем да изградите успешни и трайни взаимоотношения с вашите клиенти.

Metrix Digital

Агенция за дигитален маркетинг, специализирана в маркетинг на ефективността и постигане на възможно най -висока възвръщаемост на инвестициите за нашите партньори.
Ние можем да ви помогнем успешно да продадете вашия продукт онлайн, като обхванете всички съответни канали за изпълнение.

Искате ли екипът ни да се погрижи?

Свържете се с нас.

Искате ли екипът ни да се погрижи?

Разкажете ни за вашия бизнес още днес.